Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi Nedir?

Saç Mezoterapisi, saçın ihtiyacı olan vitaminlerin, minarellerin, proteinlerin, vs. saçlı deri içine çok ince iğnelerle enjekte edilmesidir. Saç Mezoterapisi, kıl köklerini besleyen vitaminlerin, antioksidanların ve kan dolaşımını arttırıcı ilaçların 2 veya 4 mm’lik özel iğneler ve bir enjektör vasıtasıyla direkt kıl köklerine verilmesine dayanır.

Mezoterapi dökülmeyi iyileştirmek ve kontrol altına almak için ek bir yöntemdir. Sonuçlar yüz güldürücü ve kalıcıdır. Mezoterapi, yararlı ürünleri doğrudan ilgili dokuların etrafına veren bir tıbbi tekniktir. Ufak dozlar halinde deri içine enjeksiyonlar yapılır. Dermis içine yapılan bu enjeksiyon, hücresel metabolizmayı uyarır ve dokuları canlandırmak için uygun zemin hazırlar.

Mezoterapi ile saçlı derinini kan dolaşımında bir düzelme ve saç hücrelerinin beslenmesinde artış meydana gelir. Saç dökülmeleri çok azalır ya da tamamen duru, incelmiş olan saçlar kalınlaşır, parlak ve canlı hale gelir.

Saç Mezoterapisi, hem kadına hem de erkeğe başarıyla uygulanabilmektedir.

Tedavi sonuçları 2. seanstan itibaren görülmeye başlar.

Evet, Saç Mezoterapisi saç dökülmesini engelleyerek, saç köklerinin sağlıklı hale gelmesini ve daha güçlü olmasını sağlar.
Evet, Saç Mezoterapisi yeni saç oluşumunu sağlar. Saç köklerini bitkisel hayattan çıkarır, canlılıklarını korumalarına rağmen saç üretemeyen saç hücrelerini uyarır.
Evet, Saç Mezoterapisi saç kalitesini belirgin şekilde arttırır. Kafa derisi sağlığını yitiren ancak henüz dökülmeyen, incelmiş, bebek saçı gibi duran tüycükleri veya birbirine yapışan, uçuşan ince telli saçlara çok olumlu etkiler sağlar.