Kol Germe

Kol Germe Hangi Durumlarda Uygulanır?

Yaşlanma, sık kilo alıp vermek ve düzenli egzersiz yapmamak ile cildin elastikiyeti azalır, yoğun güneş ışığında kalma ve yer çekiminin de etkisi ile tüm vücutta olduğu gibi kol bölgesinde de sarkmalar olur. Gevşemiş kollar orta yaşı geçmiş ve veya aşırı kilo veren hastaların en büyük mutsuzluk kaynaklarından birisidir. Özellikle yaz aylarında kolsuz kıyafetler giyildiğinde bu sorun daha dikkat çekici olur. Düzenli spor yapma, cilt bakımı ve kilo kontrolü bile kollardaki yaşlanmayı durdurmaya yetmez.

Kollarındaki gevşeme ve sarkmadan çok rahatsız olan hastalara kol germe işlemi yapılabilir. Bu bölgede gelişen sorunlara yönelik farklı cerrahi çözüm seçenekleri mevcuttur. Kol germe estetiği hem kadınlar, hem de erkekler için uygundur.

ENDİKASYON

• Deride hoş görünmeyen derin çatlaklar ve sarkmalar
• Kol derisinin ve kasların gevşemesi
• Kıyafetlere beden olarak sığamaya rağmen kolların sıkması

ÖNEMLİ ÖZELLİKLER

• Genel anestezi altında uygulanır
• Ameliyat ortalama 2 saat sürer
• Bir gece hastanede kalmanız gerekir
• Yara yerleri yaklaşık dört hafta sporcu korsesi ile desteklenir

AVANTAJLAR

• Ameliyat sonrasında kol cildi ve dokusu daha diri, sıkı ve genç görünür
• Yara izleri kollarınız kapalıyken öncen ve arkadan görünmeyecek şekildedir
• Kendinden eriyen dikişler kullanılır
• Yara izleri cilt kalitesine göre değişkenlik göstersede ortalama 9-12 ay sonra izler solar

Accordion Sample DescriptionHastanede verilen kuvvetli ağrı kesiciler ve daha sonra kullanacağınız ağrı kesiciler sayesinde iyileşme dönemi, neredeyse ağrısız ve rahat geçer.
Kol germe ameliyatından sonra kol bölgesini çalıştıran sporlar 1 ay yapılmamalıdır. Kol çalıştırılmayan diğer spor faaliyetleri, örneğin yürüme gibi aktivitelere hemen başlanabilir.
Bu durum kol germe ameliyatı olmadan önce doktorunuzla yaptığınız ilk muayene sonrası anlaşılır.
Ergenliğin bitmesi beklenir ve 18 yaşından sonra kol germe ameliyatı uygulanabilir.