• Türkçe

Daha belirgin vücut hatları için yeni teknolojiler

Fit bir vücuda sahip olmak herkesin hayalidir fakat sadece diyet ve sporla fazla kilolardan
kurtulmak zorlu bir süreçtir. İnsanlar yağ hücresi sabit olarak doğar; kilo aldığımız zaman da yağ
hücrelerinin sayısı artmaz, hücre çapları büyür. Hücre çapları genişleyen bu yağlar da giderilmesi
zor, uzun ve ciddi bir süreç olan kilo sorununa neden olur. Bu ayki yazımda, zayıflamanın 2021
trendi olan ve belirgin vücut hatları yaratan yenilikçi teknoloji BodyScluptor’u anlatacağım.
BodyScluptor ile 2 bedene kadar incelme
Estetik uygulamalarda her geçen gün gelişen teknolojiler, vücut şekillendirmeyi daha da
kolaylaştırıyor. Konu zayıflama olunca 2021 trendi belli ki BodyScluptor olacak. Benim de kliniğimde
uyguladığım bu uygulama; yenilikçi teknolojisiyle, vücudun doğal mekanizmalarını çalıştırarak yağ
hücresi yakım sürecini harekete geçiriyor ve hızlandırıyor. 12 seans uyguladığımız BodyScluptor
tedavi protokolünde her seans 30-45 dakika sürüyor.
Yüzde yüz doğal hücre aktivasyonu sonucu adipoz yağ hücrelerinin yakımını, vücuttaki deri altı ve
karın içi bölgesindeki yağların önemli oranda azalmasını sağlayan uygulama, ağrısız ve son derece
rahatlatıcı bir tedavi sunuyor, vücut hatlarını düzeltiyor ve iyileştiriyor. Ülkemizde çok yeni
kullanılmaya başlanan ve sadece birkaç klinikte yer alan bu cihaz ile zayıflama, beden inceltme
alanlarında çok başarılı sonuçlar elde ediyoruz. En güzel haber ise BodyScluptor uygulaması kişiye
göre değişiklik gösterse de yapılan araştırmalara göre seanslar sonunda 1-2 beden incelme
sağlanabiliyor.
BodyScluptor, hamilelikten sonra vücut formunu geri kazanmak isteyen, menapoz öncesinde oluşan
karın fazlalıklarını yok etmek isteyen, vücut tonunun kaybıyla mücadele eden tüm kadınlara etkili
sonuçlar sunuyor. Ayrıca bel bölgesindeki ve göbekteki yağlardan kurtulmak isteyen tüm erkekler için
de etkili bir çözüm.
BodySculptor: Tüm vücut için incelme cihazı
BodySculptor exCell+ sağlıklı zayıflama cihazı. BodySculptor’ın performansı, kullandığı patentli
Biostimology teknolojisi ile yarattığı mikro basıncın bir sonucu. Tüm bedeni saran 2 tulum ve 4 adet
indüktif kayışıtan oluşan bu cihaz sayesinde yüzde yüz el değmeden, cerrahi uygulama olmadan,
ağrısız ve sızısız bir tedavi protokolü uygulanıyor. Kişiye her seansın sonunda ciddi bir rahatlık ve
hafiflik hissi de veriyor.

Kaynak: http://www.pudra.com/saglikli-yasam/diyet/daha-belirgin-vucut-hatlari-icin-teknolojiler-29620.htm

Migren ataklarına botoks çözümü

Mevsim geçişlerinde daha da artan migren atakları çoğu insanın kabusu haline geliyor. Dünya genelinde en yaygın üçüncü hastalık olarak kabul gören şiddetli kronik baş ağrısı olan migren, erkeklere göre kadınlarda daha fazla görülüyor. Stres, çok ya da az uyku, alkol, susuzluk ve kafein migreni tetikleyen en yaygın unsurlar olarak sayılıyor ve çoğu zaman da mevsim değişikliği kaynaklı olabiliyor. Bu haftaki yazımda migrenin botoks ile çözümünü anlatacağım. Mevsim geçişlerinde daha da artan migren atakları çoğu insanın kabusu haline geliyor. Dünya genelinde en yaygın üçüncü hastalık olarak kabul gören şiddetli kronik baş ağrısı olan migren, erkeklere göre kadınlarda daha fazla görülüyor. Stres, çok ya da az uyku, alkol, susuzluk ve kafein migreni tetikleyen en yaygın unsurlar olarak sayılıyor ve çoğu zaman da mevsim değişikliği kaynaklı olabiliyor. Bu haftaki yazımda migrenin botoks ile çözümünü anlatacağım.
Bir migren hastasının son 3 ayının en az 15 gününü baş ağrısı ile geçirmesi ve bu ağrılı günlerden en az 8’inde tipik migren ağrısı görülmesi durumuna kronik migren adı verilmektedir. Migrenin bireysel ve toplumsal boyutta iş gücü kaybı, ekonomik ve yaşam kalitesinde düşme ve psikolojik olarak olumsuz etkileri vardır. Hastalar sürekli ve aşırı miktarda ağrı kesici kullanmanın risklerinin yanı sıra ağrı ile yaşamanın yarattığı olumsuz psikolojik durum ile baş etmek zorundadır.

Migrenin en büyük nedenlerinden biri de hormonal değişikliklerdir. Bu nedenle kadınlarda adet dönemlerinde daha sık görülür. Migren ağrıları genellikle genetiktir ve eğer ailede birinin migren sorunu var ise sizin de migren hastası olma olasılığınız yüzde 40’lar civarındadır. Migren ağrıları, şiddetli baş ağrısının olmasının dışında; bulantı, baş kısmında zonklama türü ağrı, ışıktan ve sesten rahatsız olma, hareket edince artan ağrı, gözde ışık çakması, yarım görme ve vücutta bazı bölgelerin uyuşması gibi belirtileri görülebiliyor. Bu durumda hastanın Nörolog tarafından değerlendirilmesinden sonra klinik ortamda tanının konulması gerekiyor.

Migren tipi baş ağrılarının tetik noktaları nerelerdir?
• İki kaş arası
• Şakaklar
• Ense
• Gözlerin arkası, geniz bölgesi

Migren tedavisinde ilaçlar dışında uygulanan bir diğer çözüm botoks tedavisidir. Yapılan araştırmalar; 3 aydan fazla bir süre ile ayda 15 ya da daha fazla gün migren karakterinde baş ağrısı olan hastaların kronik migren tedavisinde botoks uygulamasının etkili olduğunu ortaya koyuyor.  Bunun sebebi ise botoksun sinir uçlarında bazı nörotransmitterlerin dağılımını engellemesi ve böylece enfalamuatuar ağrıyı önlemesinden kaynaklanır. Migren tedavisinde botoks; alın, şakaklar, ense ve boyun bölgesine ve kafa içine uygulanır. Çoğu durumda uygulamaların etkisi yaklaşık olarak 4 ile 6 ay kadar sürer. Daha sonra işlemi yeniden tekrar etmek gerekir.
Migren için Botoks uygulamasının avantajı
• Etkili ve faydası kanıtlanmış bir yöntem
• Yan etkisinin olmaması
• Kısa sürede uygulama
• Sosyal hayata hemen devam edilebilir olması
• 4 ila 6 ay süren fayda sağlaması
• Tekrarlanabilen uygulama olması
• Kesi, yara, morluk olmaması

“Metinde belirtilen işlemlerin uygulanması ve sonuçları her kişinin anatomisine, fizyonomisine ve yaşam kalitesine göre değişiklik gösterebilir. Bahsedilen uygulamadan önce konunun uzmanı bir doktorla görüşülmesini öneririm.”

Op. Dr. Evrim Uçkunkaya Sosyal medya hesapları
Facebook: drevrimuckunkaya