Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi, saçın ihtiyacı olan vitaminlerin, minarellerin, proteinlerin, vs. saçlı deri içine çok ince iğnelerle enjekte edilmesidir. Saç Mezoterapisi, kıl köklerini besleyen vitaminlerin, antioksidanların ve kan dolaşımını arttırıcı ilaçların 2 veya 4 mm’lik özel iğneler ve bir enjektör vasıtasıyla direkt kıl köklerine verilmesine dayanır.

Mezoterapi dökülmeyi iyileştirmek ve kontrol altına almak için ek bir yöntemdir. Sonuçlar yüz güldürücü ve kalıcıdır. Mezoterapi, yararlı ürünleri doğrudan ilgili dokuların etrafına veren bir tıbbi tekniktir. Ufak dozlar halinde deri içine enjeksiyonlar yapılır. Dermis içine yapılan bu enjeksiyon, hücresel metabolizmayı uyarır ve dokuları canlandırmak için uygun zemin hazırlar.

Saç Mezoterapisi Hangi Tür Dökülmelerde Etkilidir ?

Mezoterapi ile saçlı derinini kan dolaşımında bir düzelme ve saç hücrelerinin beslenmesinde artış meydana gelir. Saç dökülmeleri çok azalır ya da tamamen duru, incelmiş olan saçlar kalınlaşır, parlak ve canlı hale gelir.

Saç Mezoterapisi, hem kadına hem de erkeğe başarıyla uygulanabilmektedir.

Mezoterapiden fayda gören saç dökülmeleri; strese bağlı, mevsimsel, metabolik nedenli saç dökülmeleri ve gebelik sonrası ani saç dökülmeleri olarak sıralanabilir. Özellikle kıl kökünde bir küçülmenin gözlendiği ve kılın oluşum ve büyüme evresi olan “anajen evresinde” kısalmanın saptandığı “androjenik alopesilerde (erkek tipi saç dökülmesi)” mezoterapi uygulanması faydalıdır.

Hormonal ve genetik saç dökülmelerinde ve tamamen çıplak hale gelmiş alanlarda ise bu yöntem destek tedavi olarak tercih edilebilir. Dökülmüş saçları tekrar çıkarmak ve saçsız bir alanda saçların tekrar büyümesini sağlamak olası değildir

Saç gelişimi için gerekli olan eksiklerin giderilmesiyle daha dolgun, hacimli ve parlak saçlara sahip olunur. Mezoterapide eksik olan maddeler küçük dozlarda ve direkt olarak saç köküne verildiği için yan etki riski oldukça az ve ihmal edilebilir olup, etki çok kısa sürede elde edilir.

Saç Mezoterapisi Her Kişiye Uygulanır Mı ?

• Kalp yetmezliği bulunan kişilerde,
  • Diyabet hastalarında,
  • Böbrek rahatsızlığı bulunan kişilerde,
  • Hamilelik / emzirme döneminde,
  • Antikoagülan tedavisi gören hastalarda mezoterapi uygulaması yapılmamaktadır.

PRP’nin Yan Etkisi Var Mıdır ?

Şayet doğru kit kullanılırsa (Regenkit) hiçbir riski ve yan etkisi yoktur. Çünkü Regenkit her seans için tek kullanımlık enjeksiyon ve tüp içeren bir kittir. Son derece güvenlidir. Yan etkisi de olamaz çünkü sizden alınan size, sadece size fazlasıyla geri verilmektedir.

Saç Mezoterapisinin Tedavi Süreci Nedir ?

Tedavi, hazırlanan karışımın saç derisi altına enjekte edilmesi şeklindedir. Mikro enjektörlerle yapılan işlem ağrısız ve acısızdır yada tolere edilebilecek düzeydedir. Hasta tedaviden sonra gündelik yaşamına devam edebilir. Saçın ihtiyacına göre haftada bir veya iki seans uygulanabilir. 6 ila 10 seans sonrasında saçlardaki dökülme tamamen durmuş olur.

Tedavi sonuçları 2. seanstan itibaren görülmeye başlar.